Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy wyłącznie obsługi przy kasie w Hipermarkecie Kaufland w Krakowie. Gdy już pozbierałam do koszyka potrzebne produkty skierowałam się do kasy. Nie wszystkie kasy były czynne, ale nie było jakoś długich kolejek do kas a ni dłuższych zastojów w kolejkach. Wyłożyłam produkty na taśmę i byłam mile zaskoczona bo taśma była dość czysta bez większych uchybień w czystości. Produkty dostępne w strefie kasy były poukładane dość równo i miały widoczne ceny. Stałam jako 4 w kolejce i zanim dobrze obejrzałam asortyment przy kasie już kasjer kasował moje zakupy. Spodobało mi się, że odkładał je dość równo i delikatnie nic nie zgniatając. Minusem niewątpliwym jest zbyt krótka część za kasa gdzie przekłada się kasowane produkty zanim się je spakuje. Po zakończonym skanowaniu kodów pracownik powiedział wyraźnie kwotę do zapłaty podałam bon o wartości 50 zł oraz kartę płatniczą mówiąc, że reszta z karty. pan natychmiast powiedział mi kwotę do zapłaty kartą (po odjęciu od kwoty za zakupy wartości bonu). Otrzymałam paragon oraz potwierdzenie płatności kartą.