Opinia użytkownika: Aleksandra_1113
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Jakiś czas temu, moja wiekowa już pralka odmówiła dalszej chęci współpracy, tak więc chciał nie chciał musiałam się wybrać na poszukiwanie nowej. Mój wybór padł na sklep sieci Neonet w DH Manhattan. Wybór sprzętu był bardzo duży, prawdę mówiąc tak duży, że zupełnie nie mogłam się zdecydować, zwłaszcza, że ekspertem w tej dziedzinie nie jestem. Spędziłam ok 10 min, przechodząc się pomiędzy towarem i już miałam zdesperowana poprosić kogoś z obsługi, żeby mi pomógł, kiedy to, ku mojej wielkiej uldze, podeszła do mnie ekspedientka. Przywitała się i zapytała mnie jaka pralka mnie interesuje. Sprecyzowałam swoje wymagania (6kg wsadu, wyświetlacz, opisany programator, ekonomiczna i mało awaryjna:), a Pani zaproponowała mi kilka modeli, jasno i "na babski rozum" Pani przedstawiła mi zalety i wady każdej z pralek. Ostatecznie wahałam się między dwoma modelami, Pani bardzo cierpliwie i dokładnie opisała każdą z pralek, kiedy w dalszym ciągu nie mogłam się zdecydować, Pani przedstawiła mi swoją prywatną opinię, na którą ona by się zdecydowała, podając cenę i dostępność części w razie awarii pralki jako argument. Przez cały czas mojej wizyty, ponad godzinę!, ekspedientka była miła i życzliwa, nawiązała również ze mną niezobowiązującą rozmowę. Kiedy w końcu się zdecydowałam, a było to już po zamknięciu sklepu, ekspedientka cierpliwie dokończyła ze mną wszelkie formalności, wytłumaczyła zasady dotyczące zdjęcia zabezpieczenia z bębna pralki i pierwszego jej użycia, nie dając mi odczuć, że zostaje przeze mnie po godzinach. Ponad to zaproponowała mi wykupienie dodatkowej 5-letniej gwarancji i zaproponowała gratisową dostawę do domu. Jedynym minusem jest to, że sklep nie zabiera starego sprzętu i trzeba się go pozbywać na własną rękę. Niemniej jednak ze sklepu wyszłam bardzo zadowolona ze sposobu w jaki zostałam obsłużona.