Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Altero
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy ZGŁOSZENIA REKLAMACJI w sklepie sieci Altero, który mieści się w Solvey Park w Krakowie.Weszłam do sklepu i natychmiast skierowałam się na lewo do kasy. Przy kasie była jednak pracownica zajęta obsługą klienta. Stanęłam za tym panem i czekałam, czekałam. PO ok. 5 minutach do stanowiska podeszła druga pracownica wraz z klientką. Tamta pracownica obsłużyła Panią z która podeszła do kasy a ja czekałam nadal. Dopiero po dłuższej chwili usłyszałam to na co czekałam czyli Proszę. Pokazał trampki z oderwana podeszwą oraz paragon i powiedziałam, że chciałabym złożyć reklamację i skorzystać z rękojmi. Sprzedawczyni wyciągnęła stosowny formularz, wzięła paragon i spojrzała na obuwie. Widać było lekkie poirytowanie na twarzy sprzedawcy. Po chwili podczas pisania kwitu formatu A4 sprzedawczyni zaproponowała aby była to zwykła reklamacja. Byłam nie do końca przekonana, ale to były zwykłe tanie trampki więc przychyliłam się do propozycji sprzedawcy. otrzymałam formularz do podpisania- była nawet chwilka na przeczytanie jego treści i usłyszałam, ze decyzje o rozpatrzeniu reklamacji otrzymam sms-em. Pozostało czekać na sms-a. Samo przyjęcie reklamacji odbyło się profesjonalnie według mnie chociaż w mało sympatycznej atmosferze jak dla mnie no i to czekanie. Ale chyba składanie reklamacji to nie jest moment na przyjazna i wesoła atmosferę?