Opinia użytkownika: logeen
Dotycząca firmy: NOMI
Treść opinii: Po dokonanych (niewielkich - dwa artykuły) zakupach podszedłem do kas. Nie było tam żadnego pracownika, więc podszedłem do stoiska, gdzie wypisywane są faktury i reklamacje. Powiedziałem "dzień dobry" i zapytałem czy ze względu na to, że przy pozostałych stanowiskach nikogo nie ma, pracownik ten może nam pomóc - poprosić odpowiednią osobę lub nas obsłużyć. Pracownica odpowiedziała, że u niej zapłacimy. Po 'skasowaniu' artykułów, wypowiedziała kwotę do zapłaty. Nie miałem przy sobie wystarczającej ilości 'drobnych', więc zapłaciłem banknotem. W milczeniu ze strony pracownika otrzymałem paragon i niekompletną resztę. Brakowało co prawda tylko 0,02zł. Nie brak tej małej kwoty, lecz nieodpowiednie zachowanie pracownika mnie wzburzyło.Gdyby pracownica powiedziała coś w stylu "nie mam tych 2 groszy", czy cokolwiek innego w tym tonie, uśmiechnąłbym się i wyszedł zadowolony. Najgorsze jest to że przemilczała temat, a gdy (także w milczeniu) czekałem na kompletną resztę, w mocnej złości (to było bardzo widoczne) i energicznie położyła 5 groszy na ladzie mówiąc "mało?! tu jest pana reszta!"Lubię robić zakupy w tym sklepie, lecz taki incydent, jeżeli się powtórzy, może to zmienić.//Kobieta; 25-35 lat; ciemne długie włosy spięte z tyłu głowy.Życzę poprawy zachowania..Powodzenia..