Opinia użytkownika: Radosław_327
Dotycząca firmy: PROVIDENT
Treść opinii: Formularz zgłoszeniowy do Provident wysłałem ze strony www 26/03/2012 o godzinie 20:50. Kontakt telefoniczny ze strony Provident nastąpił 27/03/12 o godzinie 09:10. Pracownik Provident przedstawił się wyraźnie (co nie zawsze ma miejsce w takich przypadkach). Połączenie z numeru zastrzeżonego. Rozmowa trwała około 7 minut. Zainteresowany byłem pożyczką w wysokości 2000 zł. Zaproponowana została kwota pożyczki w oczekiwanej wysokości, czyli 2000 zł. Połączenie było bardzo dobrej jakości, nie były słyszalne żadne inne dźwięki. Pracownik był rzeczowy i kompetentny. Zadał kilka pytań w celu oceny czy wstępnie kwota oczekiwanej pożyczki jest realna. Natomiast nie mógł odpowiedzieć na pytania odnośnie szczegółów oferty, tzn. okres kredytowania, koszty, wysokość raty i inne warunki. Zostałem poinformowany, że skontaktuje się ze mną telefonicznie przedstawiciel w celu umówienia na spotkanie, który będzie mógł odpowiedzieć szczegółowo na pytania dotyczące warunków pożyczki. W mojej ocenie rozmowa przebiegła wzorowo. Kontakt telefoniczny ze strony przedstawiciela nastąpił po około 10 minutach od zakończenia pierwszej rozmowy (około godziny 09:30). To połączenie było z numeru komórkowego. Przedstawiciel przedstawił się. Przekazał informacje odnośnie warunków pożyczki, ale nie były to informacje szczegółowe i kompletne. Podał kwotę raty przy spłacie w ciągu 12 m-cy, jednak nie było informacji jakie dodatkowe koszty są związane z pożyczką oprócz oprocentowania. Wspomniał tylko o ubezpieczeniu i że w przypadku wcześniejszej spłaty koszt pożyczki będzie mniejszy. Z tonu i sposobu rozmowy można było wyczuć, że przedstawiciel chce jak najszybciej umówić się na spotkanie i zakończyć rozmowę. Ogólnie kontakt ze strony Provident oceniam na dobry.