Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: Od samego wejścia widać, ze oddział jest bardzo dobrze zorganizowany. Jest duży, dwupiętrowy. Pracuje w nim spora liczba doradców, którzy mają oddzielne stanowiska i są podzielenia na konkretne kategorie. To wszystko pozwala uniknąć sporych kolejek, a klient nie czuje się zagubiony i z łatwością dociera do stanowiska, w którym może załatwić swoją sprawę. Nie jest odsyłany z miejsca na miejsce, co często się zdarza w innych tego typu instytucjach.Znalazłem się w oddziale ponieważ byłem zainteresowany kredytem gotówkowym. Nie miałem jeszcze ustalonej kwoty ani okresu. Potrzebowałem porady fachowca i paru symulacji rat. Nie musiałem czekać w kolejce. Pani, do której trafiłem zajęła się mną bardzo profesjonalnie. Rozwiała wszelkie moje wątpliwości i obawy oraz pomogła w wyborze najlepszego dla mnie rozwiązania. Jeszcze w tym samym tygodniu (po wcześniejszym kontakcie telefonicznym) podpisałem umowę kredytu. Pieniądze od razu znalazły się na moim koncie.Do tej pory jak mam jakiekolwiek pytania dzwonię do tego oddziału. Zawsze jestem miło obsługiwani. Jeżeli pracownik nie jest w stanie od razu udzielić mi odpowiedzi, to sam do mnie oddzwania w terminie, który wcześniej mi zapowiedział.