Opinia użytkownika: Katarzyna_3042
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Sklep „Biedronka”, w którym postanowiłam zrobić zakupy, znajduje się w pasażu handlowym. Do sklepu można wejść z dwóch stron. Przed wejściami i w strefie wózków sklepowych panował porządek. Na sali sprzedaży również był porządek, podłoga była czysta, produkty zarówno na półkach, jak i w koszach poukładane. Bezpośrednio przy wejściu na salę jest stanowisko owoce-warzywa. Produkty na tym stanowisku wyglądały świeżo i zachęcały do nabycia. Moją uwagę zwróciło też znajdujące się również przy wejściu stanowisko z żywymi kwiatami doniczkowymi. Kwiaty również były świeże i starannie ustawione na półeczkach. Blisko wejścia na salę jest również stanowisko z pieczywem. Zauważyłam, że był duży wybór pieczywa – dostępne były zarówno chleby, bułki, jak i wyroby słodkie. W lodówkach również produkty były poukładane, na półkach nie było niedoborów towaru. Zrobiłam interesujące mnie zakupy i udałam się w stronę kas. Były czynne 3 stanowiska kasowe, ale do każdego czekało 4-5 osób. Kolejki posuwały się dość wolno, Klienci robili duże zakupy. Kasjerka przywitała mnie słowami „dzień dobry”, po skasowaniu produktów powiedziała wyraźnie kwotę należności i przy wydawaniu reszty podała jej wysokość. Obsługę zakończyła słowami ”dziękuję, zapraszam ponownie”. Wszyscy zaobserwowani przeze mnie Pracownicy ubrani byli w firmowe stroje. Pomimo, że nie przepadam za zakupami w dyskontach z powodu ograniczonego asortymentu, bez problemu znalazłam satysfakcjonujące mnie produkty w „Biedronce”. Niestety, nadal nie ma możliwości płatności kartą w tej sieci i to mi przeszkadza.