Opinia użytkownika: Katarzyna_3194
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: W dniu 26.03.2012 około godziny 20.20 odwiedziłam sklep Lidl w Gdańsku-Wrzeszczu przy ulicy Grunwaldzkiej 161. Po wejściu do sklepu skierowałam się w stronę półek z pieczywem. Bułek było niewiele, jednak, pomimo później pory część z nich była jeszcze ciepła! (sklep posiada własny piec). W sklepie panował porządek, wszystkie produkty były poukładane. Jedynie w niektórych miejscach, na półkach oraz w strefie z nabiałem leżały puste kartony. Po wybraniu produktów ustawiłam się w kolejce do kasy. Z 7 kas otwarte były 3, do każdej stało około 10 osób. Przede mną w kolejce znajdowały się 3 osoby. Po chwili oczekiwania Pani kasjerka powitała mnie uprzejmie słowami Dzień dobry, po czym bardzo szybko przeskanowała produkty i podała kwotę do zapłaty. Podałam jej kartę płatniczą, którą Pani umieściła w terminalu i poprosiła o wybranie kodu PIN, po czym poinformowała o możliwości zabrania karty. Potwierdzenie i paragon podała mi do ręki i grzecznie pożegnała się oraz zaprosiła do kolejnej wizyty. Mimo późnej pory i sporej liczby klientów, kasjerka była bardzo miła i uprzejma, a wnętrze sklepu było czyste i schludne. Wizytę oceniam bardzo pozytywnie.