Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Będąc w galerii specjalnie weszłam na chwilę do Tesco, by kupić sobie serek, który kupuję regularnie od jakiegoś czasu. Tak naprawdę jest to twarożek granulowany, który kosztuje około 1,60 zł, więc jest dość tani, a przed wszystkim pyszny. Kiedy jednak weszłam na teren sklepu i udałam się do lodówek okazało się, ze półka jest po prostu pusta. Nie znalazłam ani jednego opakowania serka, w zamian za to stało pełno tekturowych kartoników, w których kiedyś umieszczone były serki. Chyba nikt z obsługi nie miał czasu posprzątać tych kartonów, mimo że niedaleko stała pani z obsługi i coś tam układała w lodówkach. Niestety musiałam zadowolić się innym serkiem i w dodatku o wiele droższym. Przechadzając się po sklepie zauważyłam, że podobna sytuacja z brakiem produktów panowała także na innych półkach. Wiele półek było zwyczajnie pustych, a pod nimi znajdowały się napisy „chwilowy brak produktów-przepraszamy”, czy coś takiego podobnego. Ogólnie na sklepie panował lekki bałagan, między półkami poustawiane były palety z towarami czekające na rozpakowanie, które bardzo skutecznie utrudniały przechodzenie między nimi. Kasa też była czynna tylko jedna, a kolejka tworzyła się bardzo szybko. Jednak pani kasjerka działa dość sprawnie, dlatego też nie trzeba było zbyt długo czekać. Była dość miła, uprzejma i każdemu zadawał to samo pytanie „czy jest karta na punkty?”. Mogę przyznać, ze angażowała się w obsługę klienta i każdego traktowała indywidualnie.