Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Wybrałam się do Carrefoura, ponieważ w promocji miało być wiele produktów typowo na Święta wielkanocne. Próg sklepu przestąpiłam zaraz po otwarciu chcąc uniknąć kolejek i tłoku jakie bywają przy tego typu promocjach. Już po 8 rano było sporo klientów i trzeba było trochę manewrować między półkami, by dostać się do konkretnych towarów. Podczas mojej wizyty zauważyłam, że obsługa sklepu nie wszystko miała „zapięte na ostatni guzik”. Między półkami stały pełne palety, które czekały na rozładowanie, wiele półek było po prostu pustych. Na sklepie było mnóstwo osób z personelu, każda coś tam jeszcze poprawiała lub układała produkty. Na sklepie panowała lekki chaos, który być może spowodowany był wczesną porą lub zwykłym nieprzygotowaniem sklepu do rozpoczęcia promocji. Było też kilka osób z personelu sprzątającego, który coś tam jeszcze mył, wycierał, itd. Asortyment produktów w promocji był dość atrakcyjny, bo można było kupić np. twaróg śmietankowy (1 kg) w cenie 6,79 zł czy też margarynę Kasię 3 sztuki w cenie dwóch, czyli ostatecznie jedna sztuka kosztowała 1,99 zł. Było dostępnych też wiele artykułów świątecznych typu koszyki, świece, ozdoby, serwetki. Jako, że na moje zakupy wybrałam wczesna porę dnia i pierwszy dzień, w jakim obowiązywała promocja to produktów było całkiem sporo na półkach, ale przypuszczam, że kilka godzin później nie było już tak kolorowo. Kas było otwartych kilka, ale przy każdej już zdążyła się ustawić spora kolejka, dlatego też musiałam kilka minut sobie poczekać. Pani kasjerka jednak dość szybko obsługiwała klientów, była przy tym miła i uprzejma. Do każdego się uśmiechała i z każdym utrzymywała kontakt wzrokowy, a na koniec dziękowała za przeprowadzona transakcję.