Opinia użytkownika: Paweł_1463
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Mając do załatwienia pewną konkretną sprawę odwiedziliśmy wraz z żoną oddział banku Millenium. Wchodząc rzuciłem okiem na salę bankomatową, nie znalazłem nic co mogłoby na wstępie obniżyć ocenę. Ulotki znajdowały się we właściwych miejscach, potwierdzenia, które często klienci zostawiają lub rzucają na podłogę nie szpeciły krajobrazu. Podłogi i ściany były czyste. W oddziale czynne były trzy stanowiska, przy dwóch znajdowali się klienci. Trzecie stanowisko było wolne. Pracująca przy nim pani od razu po naszym wejściu przywitała nas w miły sposób i poprosiła do siebie. Po ustaleniu naszych oczekiwań, od razu zabrała się do wykonania odpowiednich czynności. W tym czasie miałem trochę czasu by rozejrzeć się po oddziale. Wszystkie pracownice były czysto i schludnie ubrane. Ich ubiór i uczesania były odpowiednie do miejsca, w którym pracowały.Rozmowy z klientami były prowadzone wyciszonymi tonami, dzięki czemu klienci nie mieli odczucia dyskomfortu i nie musieli się obawiać, że każda osoba znajdująca się w oddziale będzie wiedziała w jakim celu pojawili się w banku. Oddział był czysty. Podłogom, ścianom i blatom nie można było nic zarzucić w tym względzie. Ulotki informacyjne były poukładane w miejscach dla nich przeznaczonych. Obsługująca nas pani szybko i sprawnie wykonała czynności, których od niej oczekiwaliśmy. Po zakończonej obsłudze zostaliśmy miło pożegnani i opuściliśmy oddział. Nasza wizyta trwała ok 3 minut i był to w zupełności wystarczający czas na załatwienie naszej sprawy.