Opinia użytkownika: Paweł_1463
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Chciałbym w tym miejscu opisać mój ostatni kontakt z telefonicznymi doradcami klienta firmy T-Mobile. Zmuszony byłem sprawdzić pewne informacje dotyczące telefonów mojego i mojego syna. Z obsługi byłem bardzo zadowolony. Po pierwsze, osoby z którymi rozmawiałem, były bardzo kulturalne i miłe. O przywitaniu nie muszę wspominać, ponieważ to już jest standard na infoliniach. Jednak przez cały czas rozmowy miły ton i chęć udzielenia jak największej pomocy bardzo pozytywnie nastrajały mnie do rozmówców. Pomimo, że miełem sprecyzowane oczekiwania, to w momencie, w którym nie potrafiłem dość precyzyjnie określić informacji, którą chciałem uzyskać, doradca za pomocą dwóch pytań szybko ustalił moje potrzeby. Informacje, które zostały mi przekazane były jasne i wyczerpujące. Od razu można było wyczuć, iż osoby z którymi rozmawiałem są kompetentne i dobrze przygotowane do swojej pracy. Jedynym mankamentem był fakt, iż nie mogłem uzykać wszystkich informacji u pierwszego doradcy, ponieważ obsługując klientów z telefonami na abonament, miał ograniczone możliwości dostępu do danych dotyczących telefonów na karty. W związku z tym musiałem być przekierowany do kolejnej osoby. Niemniej jednak nie odczułem zbyt wielkiej niedogodności z tego faktu i całą obsługę oceniam jak najbardziej pozytywnie. Na temat wyglądu personelu nie mogę oczywiście się wypowiedzieć natomiast zachowanie bardzo jak najbardziej na wysokim poziomie.