Opinia użytkownika: Adam_502
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Byłem zainteresowany ofertą kont bankowych. Kiedy przyszedłem od oddziału banku, klientów było niewielu, dzięki czemu od razu mogłem podejść do stanowiska przy którym pracownica banku mogła udzielić mi informacji na temat oferty. Zanim przedstawiła mi propozycję, bardzo precyzyjnie przeprowadziła analizę potrzeb. Zadawała krótkie, otwarte pytania dzięki którym mogła zdobyć pełny obraz na temat moich oczekiwań odnośnie konta. Nie czułem się zmęczony tymi pytaniami, a raczej usatysfakcjonowany, że pracownika interesuje to co mówię. Po chwili zastanowienia nad moimi odpowiedziami - pracownica zaprezentowała mi dwie oferty kont, argumentując jednocześnie jakie mają zalety, jakie odniosę korzyści z ich posiadania. Znakomicie nawiązywała do tego co przed chwilą sam mówiłem, aby uwypuklić fakt, że jest to produkt dedykowany właśnie mnie. Znakomicie radziła sobie z obiekcjami, a kiedy mimo to nie założyłem konta - zapytała mnie o numer telefonu i czy może skontaktować się ze mną jeszcze za jakiś czas.