Opinia użytkownika: mysty_1
Dotycząca firmy: Electro World
Treść opinii: Postanowiłam zakupić telewizor w sieci Elctro World, ponieważ wybrany przeze mnie model właśnie w tym sklepie był najtańszy. Niestety okazało się, że nie mogę zamówić go przez Internet, ponieważ mimo, iż jest w ofercie na stronie internetowej, to nie ma tego modelu na stanie, więc i tak i tak mi go nie wyślą. Zostałam skierowana do sklepu w Katowicach, gdzie miał na mnie czekać zamówiony towar. Po przybyciu na miejsce okazało się, że trudno znaleźć pracownika na sali sprzedaży, więc udałam się do kasy z prośbą o wydanie zamówionego telewizora. Pani przy kasie, która mnie obsługiwała nic nie wiedziała na temat odłożonego dla mnie telewizora i zaczęły się poszukiwania pracownika, który ze mną rozmawiał telefonicznie. Po kilkunastu minutach udało się odnaleźć zamówiony telewizor (który tak na marginesie tym ostatnią sztuką i wcale nie był odłożony, więc gdyby inny klient akurat w miedzy czasie go zakupił to przejechałabym się tylko na daremno do sklepu). Jak już zamówiony telewizor się odnalazł okazało się, że nie zgadza się cena, którą ustaliłam telefonicznie i ponownie zaczęły się poszukiwania pracownika, który ustalał ze mną cenę. Po kilku minutach okazało się, że cena również się zgadza, ale wspomniany pracownik tego nie zaznaczył. W końcu jeden z pracowników przyniósł zamówiony telewizor i na prośbę Pani kasjerki, która mnie obsługiwała z wyrazem wielkiej łaski raczył go odpakować w celu sprawdzenia ewentualnych uszkodzeń mechanicznych. PO chwili zapakował go z powrotem i bez słowa oddalił się. Cena w tym przypadku rekompensuje jakość obsługi we wspomnianym sklepie, ale z pewnością nie był to argument przekonywujący do kolejnych zakupów w tym miejscu. Sam wygląd sklepu schludny, przestronny, dobrze zorganizowany i za to +.