Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: klientka_7

Dotycząca firmy: Dbam o Zdrowie

Treść opinii: Zamówiłam leki przez internet na portalu doz.pl i dziś przyszłam odebrać moje zamówienie do apteki w Pasażu Grunwaldzkim. Są tu 3 stanowiska obsługi, do których obowiązuje jedna kolejka. Przy wszystkich okienkach trwała już obsługa, ustawiłam się więc w kolejce, a po chwili zostałam poproszona przez uśmiechniętą panią farmaceutkę do podejścia do jej stanowiska. Powiedziałam, że chciałam odebrać zamówienie z internetu, a farmaceutka poprosiła mnie o podanie nazwiska, sprawdziła w komputerze i poszła na zaplecze. Po chwili pani wróciła niosąc moje zamówione leki i sprawnie zeskanowała ich kody kreskowe. I tu pojawił się jakiś problem z komputerem. Farmaceutka najpierw poprosiła swoją koleżankę o pomoc, a gdy to nie poskutkowało, przeprosiła mnie i powiedziała, że dziś tak od rana coś szwankuje z tym komputerem. Pani poprosiła mnie o chwilę cierpliwości i zaczęła coś robić przy komputerze. Akurat przy dwóch pozostałych stanowiskach obsługi nie zwolniło się miejsce, więc musiałam poczekać przy tym okienku na zakończenie mojej transakcji, ale pracownica nawet sprawnie poradziła sobie z problemem i po ok. 2 minutach z uśmiechem oznajmiła, że już jej komputer działa i zaprosiła mnie ponownie. Farmaceutka jeszcze raz zeskanowała leki, podała kwotę do zapłaty, wydała paragon i potwierdzenie płatności i z uśmiechem pożegnała.