Opinia użytkownika: Joanna_2161
Dotycząca firmy: Santander Consumer Bank
Treść opinii: Cel wizyty w placówce Santander Banku: uzupełnienie wiadomości o promocji otrzymanej w liście z banku.Na cztery stanowiska obsługi zajęte było jedno, przy którym siedział klient obsługiwany przez jedną z pracownic. Przez dłuższą chwilę panowała absolutna cisza - pani z obsługi nie zareagowała na nasze powitanie. Po około 5 minutach pojawił się pan, który najpierw zamknął drzwi banku na klucz a potem zaprosił nas do stanowiska.Wtedy zrozumiałam czemu pani z obsługi potraktowała nas jak powietrze - byliśmy ostatnimi klientami przed 17.00 w piątek! W rozmowie z konsultantem otrzymaliśmy interesujące nas informacje - sprawnie, rzeczowo i szybko.Ogólne wrażenie z wizyty w oddziale Santander Banku pozytywne - otrzymaliśmy niezbędne informacje o promocji - cel wizyty został osiągnięty.