Opinia użytkownika: MrPink
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: W połowie stycznia udałam się do salonu T-Mobile w celu rozwiązania poważnego problemu z moim telefonem, który przestał działać. Zanim mogłam podejść do stanowiska i zostać obsłużona, minęło bardzo dużo czasu (około pół godziny), ponieważ tylko dwie osoby obsługiwały klientów. Kiedy w końcu udało mi się przedstawić swój problem i prosić o rozwiązanie, usłyszałam jedynie zdawkowe informacje od pani z obsługi, która wydawała się szorstka, niezainteresowana tym, żeby mi pomóc, a co najgorsze - nie wykazała zrozumienia dla mojego braku rozeznania w temacie. Dla mnie oczywiste jest, że jako klient nie mam obowiązku rozumienia technicznych zagadnień związanych z funkcjonowaniem telefonu, oczekiwałam zatem konkretnej, acz fachowej i przyjemnej obsługi. Niestety otrzymałam coś przeciwnego. Podobnie potraktowana została klientka, która podeszła do stanowiska przede mną.