Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy obsługi przy kasie w sklepie IKEA. Weszłam na sale sprzedaży dosłownie po 2 rzeczy, nie brałam nawet żółtej torby. Moje zakupy to kultowy pled Irma w kolorze niebieskim ( za 5,79 zł) oraz 4 podkładki Marit po 3, 99 zł. Bardzo szybko, nie obchodząc całego sklepu skierowałam się do kasy. Moim zdaniem nadmiar towaru tuż przed kasą utrudnia formowanie się kolejki i jest dość nie wygodny gdy chcemy zmienić kasę do której się ustawiliśmy. Taśma na którą wykłada się towar nie była zbyt czysta i według mnie była jednak zbyt krótka. Obsługa przy kasie do której się ustawiłam była w miarę sprawna ale mało komunikatywna i bardzo zdekoncentrowana, chwilami jakby burcząca. Zostałam zganiona za brak karty Ikea bo to takie korzyści- hm może i tak ale nie przy tak małych zakupach u nie przy takim asortymencie jak kupowałam. Paragon otrzymałam dopiero po mojej wyraźniej prośbie.