Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Opisuję to, co spotkało mnie kilka lat temu w Carrefour w Katowicach. Być może, teraz z obsługą klientów już jest lepiej, ale od mojego ostatniego spotkania z tym sklepem omijam go szerokim łukiem. Wyglądało to tak: kupiłem urządzenie do czyszczenia parą. Oczywiście, mogłem sprawdzić je na miejscu, ale do tego miejsca była wtedy gigantyczna kolejka. Mieszkam niedaleko, więc pomyślałem, że w razie jakby coś było z urządzeniem nie tak, to podejdę i zareklamuję. W domu okazało się, że wlew zbiornika ciśnieniowego nie został mechanicznie wygładzone, przez co nie można go szczelnie zamknąć. Przez to para uciekała przez źle przylegającą uszczelkę. Brak obrobienia powierzchni, do której miała przylegać uszczelka był widoczny gołym okiem. Zabrałem więc kupione kilkadziesiąt minut wcześniej urządzenie i udałem się do sklepu. W serwisie powiedzieli, że przyjmą je do reklamacji, czas rozpatrzenia - do 1 miesiąca! Pomimo, że tłumaczyłem problem, że było widać iż to jest wada produkcyjna, porównanie z innym takim urządzeniem nie pozostawiało także wątpliwości, że wlot po prostu nie został w ogóle obrobiony serwis był nieugięty. Do "robota", który mnie obsługiwał nie trafiały żadne argumenty, że kupiłem godzinę wcześniej (oczywiście, miałem fakturę zakupu), że trafiłem na niewykończony egzemplarz, że wcale nie chcę dokonać zwrotu, tylko wymiany na sprawny. Serwis po prostu z założenia potraktował mnie, jak natrętnego nawet nie klienta, a petenta. Twierdzili, że może się popsuło - jak się mogło popsuć, co, przyspawałem trochę aluminiowych "strupów" na wyfrezowaną wcześniej powierzchnię?? Do personelu obsługi sklepowego serwisu dalej nie docierało. Ale nie odpuściłem, skończyło się interwencją kierownika marketu, z łaski w końcu wymienili mi urządzenie na inne, pozbawione wad. Na użeraniu się z niekompetentnym serwisem straciłem dwie godziny. Od tamtej chwili nie kupiłem w żadnym Carrefour nawet paczki zapałek. I nie kupię.