Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Po kilku miesiącach zdecydowałem się z żoną na zmianę/zakup nowego telewizora. Wybraliśmy się do sklepu, wybraliśmy już model personel zaczął już przygotowywać LCD do zapakowania, żona poszła zapłacić a ja chciałem przypilnować poprawności zapakowania LCD do kartonu. Jak zdecydowaliśmy się na model Pan powiedział nam, iż ten model to ich ostatni na sklepie. Zapytałem się czy to dobrze czy źle? Odpowiedział mi (nie wiedziąc co ma na myśli), że dobrze. Żona poszła zapłacić a ja przypilnować pakowanie. Podszedłem do telewizora od tyłu i wtedy zobaczyłem na obudowie rysę w kształcie koła o średnicy około 10 cm. Powiedziałem do Pana, który nas od początku obsługiwał, że ja takiego LCD nie chcę. Odpowiedział mi, że taka rysa niczemu nie przeszkadza. Sprawiał wrażenie osoby która wiedziała o tej skazie. Odpowiedziałem, że kupuję nowy telewizor więc chcę cały. Odpowiedział mi, że to tylko skaza estetyczna. Kolejna wpadka personelu to to, iż sprzedali nam LCD na paragon (podobno wystarczy tak uważają - w innym sklepie powiedzieli mi, iż nie wolno im sprzedawać na sam paragon). Kilka dni po zakupie telewizora okazało się, iż nasz pilot jest popsuty i do wymiany muszę mieć podbitą gwarancję - czekała mnie kolejna podróż 30 km do sklepu w celu podbicia gwarancji (wtedy zażądałem faktury).