Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Real wprowadził nową akcję promocyjną - przy zakupach od czwartku do wtorku otrzymuje się bon rabatowy 10% zniżki na całe zakupy w środę. Odwiedziłam więc ten hipermarket we wtorek, a przyciągnęła mnie głównie korzystna oferta na proszek OMO (8 kg za niecałe 40zł). Oczywiście jak już weszłam do sklepu, to oprócz proszku do prania poszłam rozejrzeć się wśród asortymentu na innych działach. Produkty z gazetki promocyjnej były umieszczone w pierwszej wejściowej alejce, tak żeby można je łatwo znaleźć. Proszku było pod dostatkiem, wzięłam więc 2 worki i udałam się wgłąb sklepu. I tu czekała na mnie (i innych klientów) niespodzianka zapachowa - w środkowej części sklepu czuć było nieprzyjemny zapach, jakby zepsutych ryb. Chyba sklep miał jakiś problem z niesprawną wentylacją i ten zapach (albo raczej smród) zamiast wychodzić na zewnątrz, był wwiewany na salę sprzedaży. Na szczęście w części sklepu z działem nabiałowym już nie było czuć tego zapachu, szybko więc wybrałam produkty, które były mi potrzebne i skierowałam się do kasy. Jak zwykle w Realu, było czynnych bardzo mało kas i do każdej z nich czekały po 3-4 osoby. Wybrałam więc kasę samoobsługową i szybko sama zeskanowałam swoje zakupy. Potem jeszcze musiałam trochę poczekać na akceptację transakcji kartą, otrzymałam paragon i potwierdzenie i już mogłam iść.