Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: EPI Market
Treść opinii: Tego dnia udałem się na zakupy do EPI. Na sali sprzedaży było sporo klientów, a obsługa wyglądała na miło nastawioną wobec klienta. W sklepie panował porządek, podłogi, półki, lodówki były czyste, a pracownicy ubrani w schludne i estetyczne stroje. Udałem się od razu do działu z warzywami i owocami, które wyglądały świeżo i smacznie. Wybrałem te, które były mi potrzebnie, następnie udałem się na dział z pieczywem, gdzie w kolejce stało 3 klientów. Po chwili powitała mnie młoda ekspedientka i spytała się co podać. Poprosiłem o chleb i bułki, spakowała mi je i podziękowała. Później wziąłem resztę potrzebnych mi produktów i udałem się do kasy. Przy kasach nie było kolejek, ponieważ były wszystkie stanowiska czynne, dzięki czemu obsługa przebiegała bardzo sprawnie. Ustawiłem się w kolejce do kasy, przede mną była jedna osoba. Widziałem jak kasjerka ją obsługiwała, była uprzejma, miła, używała zwrotów grzecznościowych.Gdy przyszła moja kolej, nagle zmieniło się zachowanie tej kasjerki. Nie przywitała się ze mną, patrzyła na mnie nie zbyt przyjaźnie. Poczułem się intruzem. Po zeskanowaniu produktów bardzo cicho wypowiedziała kwotę, podałem kartę, wprowadziłem pin. Sprzedawczyni oddała mi kartę i zaczęła kasować kolejną osobę, którą o dziwo przywitała i była znów uprzejma. Sprawę zgłosiłem do centrali i po 5 dniach otrzymałem odpowiedź. Przepraszano mnie oraz zapewniono mnie, że pracownik został upomniany. ucieszyła mnie reakcja kierownictwa, ponieważ ukazuje, że dbają o wizerunek sklepu oraz o klienta.