Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKP Intercity
Treść opinii: Tego dnia wracałem do Wrocławia, wybrałem pociąg TLK relacji Gdynia - Wrocław. Przed przyjazdem udałem się do kasy, by zakupić bilet. Powitała mnie Pani w wieku ok. 35lat, zapytała o klasę i upewniła się co do zniżki. Przyjęła kartę, wydrukowała bilet. Podczas obsługiwania była bardzo miła i uprzejma. Używała zwrotów grzecznościowych tj. proszę, dziękuję. Hol dworca był czysta, lecz w powietrzu było czuć woń ludzi bezdomnych, którzy znajdowali się w okolicach drzwi wejściowych. Niestety nie było ochrony, ani straży miejskiej, która by wyprosiła tych ludzi.Po zakupie biletu czym prędzej udałem się na peron. Tam było już spora liczba oczekujących pasażerów. Po chwili został zapowiedziany mój pociąg i po upływie 3 minut wjechał na peron. Udało mi się zająć miejsce w wagonie bezprzedziałowym, więc podróż upłynęła bardzo przyjemnie. W wagonie tym fotele są większe od tych w tradycyjnych wagonach, wagon jest czystszy, przy każdym fotelu znajdowała się mała półka by położyć np. napój czy książkę. W niektórych miejscach były również działające kontakty, więc miałem okazję podładować sobie telefon. Po 30 minutach przyszedł konduktor, który się przywitał i poprosił o bilet. Wręczyłem go wraz z legitymacją. Po sprawdzeniu pracownik podziękował i życzył przyjemnej podróży.Toaleta była czysta, w kranie była woda oraz dostępne były ręczniczki papierowe i mydło. Do celu dojechaliśmy bez opóźnienia.