Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Przewozy Regionalne - POLREGIO
Treść opinii: 03. marca wracałem z Poznania do Wrocławia, za środek lokomocji wybrałem pociąg Interregio relacji Białystok-Przemyśl. Będąc na dworcu od razu skierowałem się do automatu biletowego, ponieważ chciałem uniknąć kolejek i szybciej znaleźć się na peronie. Obsługa tego urządzenia jest bardzo intuicyjna i prosta. Dużym plusem jest możliwość płacenia kartą, z czego skorzystałem. Po chwili miałem już w ręku wydrukowany bilet na pociąg, więc udałem się na peron. Na dworcu było tłoczno, jak to zwykle w niedziele, ale mimo remontu, który bardzo szybko i sprawnie przebiega, panował porządek. Podłogi były czyste, a w powietrzu nie unosił się znany przykry dworcowy zapach.Gdy nadjeżdżał mój pociąg (nie był opóźniony) to przeraziłem się ilością wagonów. Skład liczył 4 wagony, a przypomnę, że jechał przez całą Polskę. Ponadto na peronie bardzo dużo ludzi czekało razem ze mną na ten pociąg. W związku z czym, gdy wszyscy weszli to w pojeździe panował tłok. Na szczęście mi się udało znaleźć wolne miejsce, ale uważam za nie zbyt rozsądne dawanie tak małej ilości wagonów na taką trasę. Po około 30 minutach przyszła Pani konduktor, nie była zbyt uprzejma. Otwierając drzwi, rzuciła jedynie hasło: 'kontrola biletów' i sprawdziła każdemu bilet i bez żadnego słowa poszła do kolejnego przedziału. Ponadto miejsca w przedziale wyglądały na nie sprzątane od dłuższego czasu, były zakurzone i poplamione. Ta podróż nie należała do przyjemnych i na przyszłość mocniej się zastanowię nad ponownym wyborem tego przewoźnika, ponieważ bilet tańszy o 2 zł nie rekompensuje warunków podróży.