Opinia użytkownika: Damian_142
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: To czego dziś byłem świadkiem w jednych z salonów sieci RTV EURO AGD zapewne nie należy do standardów obsługi żadnej sieci. Niedzielne południe, w sklepie dość spora ilość potencjalnych klientów. Czworo pracowników w żółtych koszulach stoi w kółeczku opowiadając sobie zabawne anegdoty. W tym samym czasie klientka zainteresowana - prawdopodobnie - zakupem pralki zaczepia przechodzącego przed sklep pracownika w niebieskiej koszuli. Zanim zdążyła skończyć pytanie ten z dość nieprzyjemnym spojrzeniem odprawił ją słowami "proszę podejść do kogoś w żółtej koszuli". Klientka zdezorientowana spojrzała na oddalającego się pana, po czym popatrzyła na grupkę stojących, zajętych sobą pracowników i zrezygnowana wyszła ze sklepu. Na jej miejscu pewnie też bym nie podjął więcej próby zasięgnięcia jakichkolwiek informacji. Przykład ten pozwala stwierdzić, że sklep ma fatalną wręcz obsługę, a ceny w zasadzie nie różnią się od tych w innych sieciach. Powstaje zatem pytanie po co przychodzić tu, skoro można skorzystać z usług innego punktu, gdzie prawdopodobnie zostaniemy potraktowani jak należy.