Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: PAN

Dotycząca firmy: Simply Market

Treść opinii: Wejście do sklepu było bardzo czyste. Wózki dla klientów stały równo w dużym holu wejściowym. Przy wejściu na salę sprzedaży stały koszyki dla klientów oraz stojak z aktualnymi ulotkami. Pierwsze na co się natknąłem to warzywa i owoce. Dział był bardzo zadbany, pracownik (był to pan w wieku około 50lat) uzupełniał towar (jabłka). Wszystko było równo i estetycznie ułożone. Nie zauważyłem braków w ekspozycji. Przy każdym produkcie była duża i czytelna informacja o cenie. Pieczywo było trochę gorzej zaopatrzone. Terminy ważności były do 27-30/03/2012. Wybór był trochę mniejszy niż zwykle. Na półkach panował drobny nieład. Bardzo mile zaskoczył mnie dział wędlin i serów. Towar był ładnie i apetycznie wystawiony. Przy każdej pozycji była informacja co to jest i ile kosztuje. Obsługiwała mnie pani w wieku około 50 lat. Ubrana była w firmową niebieską bluzę z przypiętym identyfikatorem. Widniało na nim imię Małgorzata. Na głowie założoną miała białą czapeczkę z logo firmy. Sprzedawczyni powitała mnie z uśmiechem i zważyła wybrany przeze mnie towar. Po wszystkim podziękowała za zakup. Przy kasach (czynne były dwie) stało dużo osób (po około 7-8 osób). Po 30-40 sekundach podeszły dwie nowe kasjerki i kolejki zmniejszyły się natychmiastowo. Kasa przy której stanąłem była czysta i uporządkowana. Płatność za zakupy przyjmowała ode mnie pani w wieku około 25 lat z dłuższymi blond włosami, ubrana w niebieską firmową koszulkę z logo firmy. Kasjerka powitała mnie z uśmiechem a po zakończeniu transakcji podziękowała za zakupy. Była bardzo miła i nawet nie byłem zawiedziony, ze nie pożegnała mnie i nie zaprosiła do ponownych zakupów. Mimo wszystko polecam ten sklep. Było tutaj czysto, alejki były drożne mimo iż w niektórych miejscach stały palety z towarem. Pracownicy rozładowywali je bowiem w bardzo sprawny sposób. Przypadkowi sprzedawcy spytani o towar nie z ich działu wiedzieli gdzie mnie skierować.