Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Wybrałam się do galerii C.H. Carrefour do punktu telefonii komórkowej T-Mobile. W punkcie nie było klientów kierowniczka sklepu wcale mnie nie zauważyła, siedziała przy biurku i nawet się nie zapytała czy w czymś pomóc. Byłam zainteresowana przejściem numeru z karty na abonament, ale niestety nie uzyskałam wyczerpującej informacji, nawet pani nie zaproponowała mi telefonów w odpowiednim abonamencie. Abonament interesowała mnie max do 40 zł. ale w sumie wychodząc ze salonu nic nie wiedziałam,zero informacji, powiem szczerze że byłam bardzo zaskoczona takim podejściem do klienta, w każdym razie jakbym miała podpisywać umowę to na pewno nie w tym punkcie,brak pełnego zaangażowania i profesjonalizmu który zapewne obowiązuje w firmie. Moja ocena pozytywna, ale tylko za wygląd sklepu bo wszystko było uporządkowane,natomiast obsługa naganna nie polecam tego punktu