Opinia użytkownika: zezenka
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Na naszej liście sklepów posiadających krzesła biurowe znalazł się JYSK. Parking przed sklepem był czysty, uporządkowany. Przed wejściem do sklepu i w wejściu wystawione były artykuły w promocji gazetkowej. Korzystając z okazji bycia w JYSKU przespacerowałam się wzdłuż prawie wszystkich regałów oglądając towar (ładnie ułożony, opiany, zaś promocje wyszczególnione). Mój mąż natomiast ruszył od razu na poszukiwania krzeseł. Gdy się wreszcie zobaczyliśmy przywołał mnie do siebie pokazując mi rzeczy, których szukaliśmy. Zwłaszcza jedno wpadło mi oko - wygodne, przecenione na pół, tyle tylko, że trochę podniszczone (staniem na sklepie i wypróbowywaniem go). Poszłam szukać jakiegoś pracownika, żeby spytać, czy to jedyny egzemplarz i czy dlatego jest przeceniony (gdyby tak było, nie kupilibyśmy go). Mężczyzna w stroju firmowym, którego zaczepiłam, gdy przechodził obok kasy wytłumaczył mi, ze to nie jest jedyne krzesło i poszedł sprawdzić w komputerze ile znajduje się na stanie. Podał nam liczbę. Było ich na tyle, że mogliśmy jeszcze spokojnie sprawdzić ofertę z innych sklepów. Podziękowaliśmy mu za pomoc. Ruszaliśmy już do wyjścia, gdy wpadło mi oczy piekne, metalowe łóżko - choruję na takie. Cena była przystepna, miało spód, tyle, że okazało się być podwójne. Jedna z pracownic wracała właśnie od pary, którą obsługiwała i podeszła do nas. Wypytałam ją, czy są pojedyncze łóżka z tego rodzaju. Kobieta bardzo chętnie, uprzejmie i miło odpowiadał na moje pytania. Pokazała mi w swoim komputerze jak wygląda pojedyncze metalowe łóżko, jaki wkład i materac by się do niego nadawał. Udzieliła mi wszelkich potrzebnych informacji. Byłam bardzo zadowolona z obsługi w tym sklepie.