Opinia użytkownika: Poziomka
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Spaliła mi się ostatnia żarówka i byłam zmuszona iść po nową do sklepu, bo przecież nie będę siedzieć wieczorem po ciemku. Kaufland jest najbliżej mojego domu, więc właśnie dlatego tam się udałam. Miałam nadzieję, że taki wielki market będzie zaopatrzony w tego typu towary. Niestety jak zwykle market mocno mnie zawiódł. Na półce z żarówkami po pierwsze i najważniejsze zastałam oczywiście niesamowity bałagan. Niektóre pudełka z żarówkami były otwarte, niektóre porozrywane. Ogólnie panował tam straszny chaos, zresztą jak na całej reszcie sklepu. W ofercie sklepu nie było normalnej zwykłej żarówki, tylko same energooszczędne w cenach mocno zawyżonych i tylko 25W. A ja potrzebowałam jednej, zwykłej, normalnej żarówki o mocy 60W. Przeszukałam całą półkę i po wielu trudach udało mi się znaleźć coś w miarę normalnego i taniego. W miejscu gdzie leżała żarówka była przyklejona cena 3,99 zł. Jednak przy kasie okazało się, że żarówka kosztuje 2,99 zł. Był to chyba jedyny pozytyw jaki spotkał mnie podczas wizyty w tym sklepie. Bo obsługa jak zwykle była nieuprzejma. Pai kasjerka obsługiwała klientów, bo musiała po prostu. Zero uśmiechu, zero zaangażowania w obsługę i baaardzo powolne ruchy. Dzięki jej zachowaniu stałam w kolejce jakieś 5 minut, mimo że przede mną była tylko jedna klientka. Normalnie coraz gorzej jest w tym sklepie.