Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Agacia

Dotycząca firmy: McDonald's

Treść opinii: Rzadko bywam w restauracjach sieci Mc Donald's, ale do tej jednej na ogół zaglądam z przyjemnością - może dlatego, że często bywam tam ze znajomymi. Przy okazji tej wizyty, jak zwykle w tym miejscu, w lokalu był tłum, z czego większość stanowiły dzieci i młodzież do 15 roku życia, więc wnętrze tętniło życiem, ale niestety też hałasem. Obsługa przy kasach, mimo braku konkretów ze strony zamawiających, nie pospieszała i była nad wyraz uprzejma. Zgodnie ze standardami obsługi, personel nie rozmawiał między sobą poza niezbędną do wydawania kolejnych zamówień komunikacją. Nad wszystkim - o dziwo - czuwał nie tylko manager, ale też kierownik restauracji, który, ku mojemu zaskoczeniu, obsługiwał gości restauracji na równi z "szeregowymi" pracownikami w czerwonych koszulkach (zapewne po to, aby trochę rozluźnić narastające kolejki). Kiedy przyszła moja kolej na zamówienie, obsługa przebiegła bardzo sprawnie, pracownica była dobrze poinformowana nawet na temat zawartości "lady" i stanu produktów, które są dostępne od ręki i na które nie trzeba czekać. Mimo, że zamówiłam ciastko, nie musiałam na nie czekać, było gotowe do wydania, chociaż zwykle spotykam się z sytuacją, gdzie czas oczekiwania na ten deser to minimum 5 minut, bo dopiero się smaży. Kiedy poszłam skorzystać z toalety, wszystko było bardzo czyste i obsługa sali na bieżąco o to dbała. Na sali stolikowej było w miarę czysto w stosunku do liczby gości, którzy "przewijali" się przez restaurację. Ta liczba jednak powodowała fakt, że nie było już żadnych wolnych stolików i aby w spokoju zjeść, musiałam dosiąść się do czytającej książkę kobiety. Co prawda, po chwili zauważyłam znajomych siedzących przy jednym ze schowanych przy oknie stolików, ale konieczność dzielenia stolika z obcą osobą choć przez chwilę była bardzo niezręczna. Do końca trwającej około 40 minut wizyty, ruch w restauracji był tak samo wzmożony i nie po raz pierwszy spotykam się z taką sytuacją w tym miejscu, więc sądzę, że zarządzający restauracją powinni pomyśleć o powiększeniu powierzchni przeznaczonej dla gości.