Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy sklepu sieci Jysk, który mieści się w Galerii Rondo w Bochni. Witryna sklepu wyglądała według mnie ładnie. Weszłam do sklepu i niestety im bardziej w głąb tym większy bałagan i chaos na pólkach i w dodatkowych koszach czy na stojakach. Na sali sprzedaży nie zauważyłam personelu ani podczas prac porządkowych anu obsługującego klientów. Chaos, bałagan i nadmiar towaru na sklepie jak na tą powierzchnię. Sklep sprawiał wrażenie magazynu bardziej niż sklepu. Na regalach były dobrze widoczne ceny. Plus za spory wybór ręczników w rożnych rozmiarach oraz pościeli z ciekawymi wzorami. Personel w strefie kasy, którą mijałam przed wyjściem podczas obsugi klienta było widać, ze był skoncentrowany na obsłudze oraz uprzejmy.