Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Szczęsny-Zjawiony
Treść opinii: Kupiłem w tym salonie nowego Fiata Pandę. Braki w szkoleniach serwisantów wyszły na samym początku, gdy zadałem pytania na temat podstawowej obsługi mojego auta. Panowie którzy przyjmują zlecenia do serwisu nie byli w stanie odpowiedzieć jaki olej stosuje się do silnika w moim aucie, co ile robi się przegląd gwarancyjny, jak mam eksploatować pojazd w czasie tzw. docierania. Po odbiorze auta okazało się że dostałem je z uszkodzeniem blacharsko lakierniczym tylnej klapy. Uszkodzenie polegało na przewierceniu otworu w klapie w celu montażu ramki pod tablicę rejestracyjną w miejscu niedozwolonym. Klapa posiada fabryczne otwory zabezpieczone plastikowymi kołkami. Przewiercenie w innym miejscu skutkuje utratą gwarancji fabrycznej na klapę tylną. Pan serwisant rozmawiając ze mną cały czas oglądał telewizję i nie patrzył w moim kierunku. Sprzedawca bardzo słabo orientuje się w danych pojazdów, po zadaniu mu pytań dał mi katalog i stwierdził że wszystko znajdę sobie w tym katalogu.