Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Miałam za zadanie doładowanie konta pre-paid w sieci Orange.Tak i musiałam to zrobić zdalnie.Chwilę muszę się nad tematem zastanowić.Już wiem .Pójdę do salonu Orange podam numer telefonu który chcę zasilić i po sprawie.W Play właśnie mam taką możliwość, w każdym bądź razie była kiedy ostatnio to swoje konto w salonie zasilam.Po zakupach w Relu wchodzę więc do niewielkiego punktu w pasażu zewnętrznym King Cross Pragaod ulicy Płowieckiej.Dwa stanowiska obsługi, przy obu klienci.Chwilę więc muszę poczekać.Nie rezygnuję bo muszę i chcę chcę bo muszę sprawę tę odhaczyć z mojej listy pod tytułem do załatwienia.Wystrój schematyczny dla całej sieci, czysto, oświetlenie słabe.No nareszcie konsultant jest wolny.Witamy się.Przedstawiam swoją sprawę która z mojego punktu widzenia wydaje się prosta i szybka.Ze zdziwieniem słyszę od konsultanta że możliwości elektronicznej konta nie ma.Więc co mam w takiej sytuacji zrobić zapytuję nieco rozczarowana i zawiedziona.Okazuje się że na wszystko jest rada.Muszę wysłać SMS na bezpłatny numer wpisując w jego treść 14 cyfrowy kod doładowujący spacja numer abonenta-odbiorcy spacja i jeszcze raz numer abonenta.Pan mi to tłumaczy i werbalnie jak i zapisuje szablon na Karce.Proponuje pomoc i wysłanie z mojego telefonu tegoż SMS.Nie korzystam. Sama sobie poradzę.Kupiwszy wcześniej doładowanie i postępując według wskazówek konsultanta wysyłam wiadomość.I po chwili tak jak konsultant powiedział dostaję potwierdzenie ze numer taki a taki został doładowany kwotą taką a taką.Dziękuję panu za obsługę wymieniamy słowa pożegnania.Konsultant, młody mężczyzna ubrany tek jak tego wymaga dress code firmy ,schludny i zadbany z uśmiechem na twarzy o łagodnych dobrych oczach na ile mógł na tyle spełnił moje oczekiwania wobec odbytej właśnie w salonie wizyty.Myślałam że uda mi się to zrobić prościej i na skróty.Ale i forma sms’owa nie jest najgorsza choć trochę czasochłonna i mniej wygodna.