Opinia użytkownika: Sebastian_380
Dotycząca firmy: ING Bank Śląski
Treść opinii: Poszedłem wraz z żoną do oddziału banku ING w Mysłowicach w celu założenia dodatkowego konta ROR. Przed oddziałem znajduje się mały parking (wspólny z urzędem miasta). Już od samego wejścia zostałem niemile zaskoczony zmianami wizualnymi i ogólnym remontem w oddziale banku. Po wejściu ekspedientka poprosiła do siebie przed biurko, jednak musieliśmy cały czas stać ponieważ po remoncie wszystkie 4 stanowiska obsługi nie są wyposażone w miejsca siedzące i cała moja wizyta odbyła się na stojąco. Podczas gdy powiedziałem ekspedientce po co przyszedłem, poprosiła od nas dowody osobiste i nic nie mówiąc wydrukowała dokumenty i kazała podpisać. Podczas obsługi ekspedientka sprawiała wrażenie, że jest w pracy za karę a ponadto nie szło z nią zamienić słowa. Gdy zadałem jakieś pytanie to odpowiedziała z wyższością traktując mnie gestami i mimiką twarzy z poniżeniem. Obsługa nie należała do szybkich ponieważ dość długo czekaliśmy na to aż ekspedientka weźmie ulotkę żeby przedstawić, przepisze dane z dowodu czy też wydruku dokumentów. Ogólnie w całym punkcie było czysto i nie zauważyłem brudu czy kurzu. Koszty założenia i prowadzenia konta dość przystępne. Ekspedientka, która była ubrana zgodnie ze standardami banku, jednakże nie potrafiła w przejrzysty sposób zaprezentować oferty. Co do nowego wyglądu i kolorystyki punktu to kolejny minus: brak miejsc siedzących przy obsłudze, przewaga koloru białym w wewnątrz (a nie pomarańczowego).