Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Reserved
Treść opinii: Udałam się do sklepu Reserved, aby kupić płaszcz. Po wybraniu rozmiaru płaszcza udałam się do przymierzalni. Wszystkie kabiny były zajęte. W korytarzu przy przymierzalniach stały sterty kartonów o wysokości ponad 2 metry. W przymierzalni było brudno- lustro, ławeczka i wieszaki były zakurzone. Po wyjściu nie znalazłam wieszaków do odwieszenia niepasujących ubrań. Przy przymierzalni nie było tez nikogo, kto by odbierał przymierzone ubrania. Podeszłam do kasy, aby zapytać, czy mogę przy zakupie wykorzystać kupon rabatowy 25% wydrukowany z internetu. Ekspedientka (wiek ok. 20 lat, wzrost ok. 160cm, szczupła, długie ciemne włosy) odpowiedziała, że tak. Powiedziałam, że w takim razie muszę wrócić po kupon do samochodu. Sprzedawczyni zaproponowała, że odłoży dla mnie płaszcz. Po powrocie z kuponem dokonałam zakupu. Sprzedawczyni była bardzo profesjonalna i uprzejma.