Opinia użytkownika: Piotr_1691
Dotycząca firmy: Dialog
Treść opinii: W dniu 20.03.2012 wykonałem połączenie do firmy Dialog z zapytaniem kiedy kończy się umowa na numerze stacjonarnym.Już na samym początku napotkałem trudny proces połączenia się z konsultantem,a mianowicie trzeba było wybrać z obfitego menu czego sprawa dotyczy, kiedy tego dokonałem oczekiwałem na połączenie z konsultantem,gdzie w międzyczasie automat zadawał dziwne pytania typu jeżeli chcesz wyłączyć usługę wybrany numer wciśnij 5 jeżeli nie oczekuj na połączeni z konsultantem. Kiedy udało mi się połączyć z konsultantem i powiedziałem że chciałbym dowiedzieć się o datę końca umowy zostałem bardzo dokładnie zweryfikowany po peselu nr. kodu klienta i nr.telefonu po czym nastała cisza w słuchawce po około 2 minutach ciszy konsultant udzielił mi informacji ale niestety błędnej. W tej rozmowie oceniam bardzo źle kompetencje obsługi za brak poprawnej odpowiedzi przy tak prostym pytaniu, oraz za tak szczegółową weryfikacje.