Opinia użytkownika: Katarzyna_3208
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Pod koniec stycznia złożyłam zamówienie w sklepie internetowym, oferującym kosmetyki do ciała i włosów. Ze względu na to, że jestem w zagrożonej ciąży i nie mogę dźwigać ciężkich toreb, postanowiłam właśnie w ten sposób zaopatrzyć się w szampony do włosów, odżywki do włosów, żele pod prysznic, balsami itd. Paczka miała zostać doręczona za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, koszt takiej przesyłki wyceniono na 19 zł. Kurier zjawił się u mnie około godziny 10 rano. Poinformował mnie przez domofon, że ma problem z otworzeniem drzwi i żebym zeszła na dół. Mieszkam na 4 piętrze, pomyślałam, że rzeczywiście mogło coś złego stać się z wejściowymi drzwiami, zeszłam więc. Tam kurier od razu poprosił o podpisanie odbioru paczki i powiedział "do widzenia". Na moją prośbę, żeby pomógł mi wnieść pudełko o wadze ok. 10 kg, odpowiedział, ze on swoją robotę wykonał i nie zamierza tego wnosić na 4 piętro. Poprosiłam jeszcze raz, ze względu na to że jestem w 7 miesiącu zagrożonej ciąży. Kurier wzruszył ramionami i właściwie wybiegł z klatki. Po telefonie do DPD okazało się, że kurier ma obowiązek dostarczyć paczkę o wadze do 31 kg pod drzwi mieszkania, niezależnie od piętra. Zachowanie kuriera przerosło moje wyobrażenia o byciu nieprofesjonalnym. Nie dość, że nie wywiązał się ze swojego obowiązku to jeszcze był niemiły, nieuprzejmy, nie odpowiedział ani na "dzień dobry", ani na "do widzenia". Cena przesyłki być może współmierna do jej wagi, jednak była zbyt wysoka, ze względu na to, że ciężkie pudełko musiałam wnieść sama. Czas realizacji dość długi, bo 48godzin od momentu nadania paczki, ale jestem to w stanie zrozumieć.