Opinia użytkownika: Ja_9
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: W dniu 21.03.2012r. odwiedziłem placówkę Getin Banku w Tarnowie przy ul. Krakowskiej 14.Udałem się tam w charakterze „eksperta” towarzysząc osobie chcącej zainwestować swoje oszczędności, ale mającej minimalną wiedzę na temat produktów finansowych.W placówce znajdowały się 3 stanowiska do obsługi klientów, w tym jedno wolne. Siedząca przy nim Pani uprzejmie nas powitała i zaprosiła do siebie.Pracownica banku po rozeznaniu potrzeb klienta szczególnie polecała Plan Regularnego Oszczędzania zachwalając jego zalety. Nie przedstawiła jednak tego produktu w sposób obiektywny, tj. nie wskazała istniejącego zagrożenie poniesienia straty z tej inwestycji. Opierając się na historycznych wynikach Indeksu Nomura Growth Poland 3 (z którym powiązany jest Plan) zapewniała, że w okresie kolejnych 5-15 lat inwestycja z całą pewnością przyniesie podobne zyski. Pomimo zgłaszanych wątpliwości co do rzetelności przedstawienia oferty banku, pracownica konsekwentnie twierdziła, że proponowany produkt nie niesie z sobą jakiegokolwiek ryzyka pod warunkiem zainwestowania w niego na odpowiednio długi okres (mimo braku „gwarancji kapitału”, bądź innego podobnego mechanizmu).Żadnych zastrzeżeń nie można mieć natomiast do uprzejmości, kultury obsługi i wyglądu pracowników, czy też wystroju i porządku panującego w placówce banku. Jedynie fakt, że w stosunkowo małym pomieszczeniu utworzono 3 stanowiska obsługi powoduje, że klienci czują się mało komfortowo (słychać szczegóły rozmów prowadzonych przy sąsiednich stanowiskach).