Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: empik.com
Treść opinii: Obserwacja dotyczy kontaktu z firmą empik.com poprzez formularz ze strony internetowej. Poszukiwałam konkretnej rzeczy, która była opisana w gazetce reklamowej sklepu. Poprzez stronę internetową sklepu zdecydowałam się zapytać o dostępność produktu w danym salonie mojego miasta, jest taka opcja do wyboru w formularzu. Nie udało mi się wcześniej dodzwonić do żadnego salonu w Krakowie. Telefon był nie odbierany, stąd takie rozwiązanie. Formularz łatwy w obsłudze. Zapytanie kierowane z podaniem konkretnego tytułu, ew. numeru artykułu - wybieramy opcję o który salon chodzi.Otrzymuję odpowiedź w ciągu kilkunastu minut z działu obsługi klienta. Niestety nie na temat. Pracownik coś tam mailowo próbuje wytłumaczyć, że system nie ma w bazie takich danych. Jedno wyklucza drugie. Jeśli taka opcja istnieje /taka konstrukcja formularza/ po co zachęcać klientów do kontaktu z działem obsługi, jak odpowiedź ze strony firmy nic nie wnosi oprócz zaproszenia do osobistego odwiedzenia salonu. Zanim tam się udam, a w tym przypadku z pośród kilku dostępnych w moim mieście, chciałam dotrzeć tam, gdzie produkt kupię od ręki i byłby dostępny. Odpowiedź z firmy mimo niedzieli szybka, jednak nie na temat.