Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Groupon.pl
Treść opinii: Po kilku nie udanych próbach udało mi się wypisać z listy NEWSLETTER’A grupon.plRezygnacja z powiadomień o ofertach dniaJak w końcu formularz rezygnacji był dostępny na stronie bez większych problemów kasuję wszystkie oznaczenia powiadomień i gotowe. Nie ma mnie już w bazieWyświetla mi się z boku informacja jak bym nie była świadoma tego co tracę o jakich ofertach wypisując się nie dostanę powiadomień.Obrazek i kilka przykładów.Komunikat też mam taki pod spodem:Uwaga: Jeżeli się wypiszesz, nie dostaniesz w przyszłości powiadomień o takich ofertach jak……Potwierdzam rezygnację świadoma swojej decyzji.Wypisanie z newslettera nastąpi w ciągu 24 godzin. Oznacza to, że w wyjątkowym przypadku możesz jeszcze jutro otrzymać newsletter.Adres e-mail ……… został wypisany z naszej bazy newsletterów dla miasta Shopping.Adres e-mail……..został wypisany z naszej bazy newsletterów dla miasta Premium.Adres e-mail ………został wypisany z naszej bazy newsletterów dla miasta Travel.Adres e-mail ……….został wypisany z naszej bazy newsletterów dla miasta Warszawa.Adres e-mail ………..został wypisany z naszej bazy newsletterów dla miasta Warszawa Extra.Wypisanie z NEWSLETTER’A nie oznacza że rezygnuję z oferty.Jak pojawi się coś ciekawego nie mówię nie , choć przyznaję że grupon.pl i jego nachalność mnie męczy. Jego chęć dominacji na rynku jest aż nazbyt widoczna.Banery na stronach www, reklama w metrze, przyłączenie się do programuPAYBACKW oferty należy się dobrze wczytywać bo wcale nie są tak atrakcyjne jak mogą się wydawać na pierwszy rzut oka.I jeszcze te problemy z wypisaniem jak by chciano przedłużyć możliwość malingu , jak by liczono że się rozmyślę że zapomnę….I jeszcze ta szablonowa i dysgramatyczna lista tematyczna dla miasta Travel, dla miasta Shopping