Opinia użytkownika: Anna_3869
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Kilka dni temu wybrałam się do Polbanku w celu załatwienia dodatkowej sprawy związanej z kontem, które to w ów banku posiadam. Po wejściu do oddziału zauważyłam, że nie było żadnych klientów. Czekałam chwilę przy drzwiach, jednak nikt nie poprosił mnie do stanowiska. W końcu sama podeszłam do biurka jednego z doradcy. Nie byłam zainteresowana podpisaniem żadnej nowej umowy. I tu osoba obsługująca mnie, najwidoczniej dostrzegła problem. Obsługa odbyła się powierzchownie, doradca nie wykazywał zbytniego zainteresowania klientem. Na biurku panował mały nieporządek, w całym oddziale było czysto. Wygląd personelu profesjonalny. Ocena jest pozytywna ponieważ cel wizyty został osiągnięty, gdyż załatwiłam, co chciałam.