Opinia użytkownika: Nobi
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wczoraj rano weszłam do Biedronki w celu dokonania większych zakupów artykułów spożywczych.W sklepie znajdowało się niewielu kupujących. W przedsionku sklepu oczekiwały starannie ustawione, czyste kosze plastikowe.W pierwszej alejce dostrzegłam nieporządek w sokach, jakby bałagan pozostawiony przez klientów z poprzedniego dnia.W lodówkach z nabiałem i wędliną znajdował się duży zapas świeżo wyłożonego towaru.Niestety, między półkami czekało jeszcze dużo produktów czekających na rozlokowanie na półkach oraz kosz na puste opakowania. Te przeszkody całkowicie uniemożliwiały przejazd metalowym koszem, a czerwony wózek dał się z trudem przecisnąć.Przy kasach była spora kolejka, gdyż pracowała tylko jedna kasjerka. My klienci, spodziewaliśmy się, że da ona sygnał dzwonkiem do otwarcia drugiej kasy, ale była zbyt zajęta pracą, by zauważyć, że nagle przybyło dużo oczekujących. osoby wykładające towar, także nie zwracały uwagi, co się dzieje przy kasach. Brakowało osoby koordynującej pracę zespołu.