Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Posiadam telefon firmowy w Orange, w firmie są 4 telefony.W związku z kończącą się umową świadczenia usług telefonii komórkowej dla jednego z numerów, dzwonią do mnie konsultanci z ofertą przedłużenia umowy. Za każdym razem informuję że wiem, że jeszcze pozostało kilka miesięcy do wygaśnięcia obecnej umowy i proszę, aby do mnie więcej nie dzwoniono, ponieważ w wolnej chwili sam zgłoszę się do salonu, z którym współpracuję i na miejscu podpiszę umowę. Za każdym razem proszę, aby "odhaczyli" mnie z bazy klientów i więcej do mnie nie dzwonili, ponieważ dzwonią do mnie co drugi dzień, telefony zdarzają się o 21:00 oraz o 8:00. Niestety moje prośby są zupełnie ignorowane, do tej pory dostałem około 30 takich telefonów, numery z których dzwonią konsultanci znam na pamięć, ponieważ kiedy nie odbieram dzwonią 3 do 5 razy w ciągu 5 minut, jeżeli nie odbiorę danego dnia to nie dadzą mi spokoju. Uważam takie zachowanie konsultantów za wysoce nieprofesjonalne oraz ocierające się o uporczywe nękanie klienta.