Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Aby zaspokoić pragnienie spowodowane wcześnie wiosenną ciepłą pogodą zatrzymałam się na tej stacji CPN-u, nawet w pobliżu drzwi wejściowych udało mi się samochód zaparkować. Ruch klientów był w tym czasie, można rzec, standardowy – niezbyt wielu ale też nie mało, tłoku nie było. Po wejściu udałam się do jednego z dwóch regałów środkowych gdzie woda mineralna była ustawiona, okazało się że „Żywiec” 0,5 litra 1,89 zł/sztuka jest premiowana Vitay w ilości 150 punktów przy dwóch butelkach zakupu więc się nie zastanawiałam. Po drodze do kolejki dwu-osobowej cukierki z kawą Kopiko 5,79 zł/torebka 100 g. Wszystkie artykuły na półkach i napoje w chłodniach uporządkowane, w sklepie czysto, zapach kawy unosił się w powietrzu. Do dwóch obsługujących kas klienci podchodzili naprzemiennie z jednej utworzonej kolejki więc sprawnie się skracała jej długość. Mnie obsłużyła drobna blondyneczka Asia w koszuli firmowej Orlenu w kolorze popielatym, miło, sympatycznie, z uśmiechem na twarzy. Przy drugiej kasie stała dziewczyna o czarnych, średniej długości włosach i „mocnych” rysach twarzy. Pani Asia doliczyła należne mi punkty i pożegnała miłymi słowami „udanego dnia”. To tylko słowa ale jakże sympatyczne i wymowne, Dore wrażenie pozostawiające zarówno o wypowiadającym jak i firmie w której pracują.