Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BOTI
Treść opinii: Odwiedziłam sklep BITO z zamiarem kupna obuwia dla dziecka. Do sklepu weszłam około 30min przed zamknięciem. Po wejściu do sklepu ekspedientki wydawały się być uprzejme, usłyszałam "dzień dobry". Podłoga w sklepie była czysta, świeżo umyta, asortyment ładnie ułożony, wyeksponowany. Mając na uwadze, iż sklep za kilkanaście minut będzie zamykany (o czym jedna z ekspedientek co kilka minut przypominała mi) starałam się bardzo szybko przymierzyć dziecku kilka par obuwia. Po wyborze jednej pary obuwia podeszłam do kasy (była dokładnie godzina 17:04 - a sklep w tym dniu był czynny do godz. 17:00) i usłyszałam od ekspedientki, że nie sprzeda mi tych butów ponieważ kasa została już rozliczona i zamknięta. Nie ukrywając mojego poirytowania całą sytuacją zapytałam Panią o jej godność, natomiast Pani ekspedientka nie chciała podać swojego imienia i nazwiska, była nieuprzejma. Po kilkuminutowej rozmowie nie udało mi się jednak zakupić obuwia w tym sklepie.