Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Castorama
Treść opinii: W grudniu 2011 zakupiłam w Castoramie żyrandol. Byłam zadowolona z obsługi, pan zajmujący się działem pokazał mi interesujące mnie żyrandole i dobrał mi żarówkę energooszczędną. Powiedział, że żarówka ma 2-letnią gwarancję i jeśli coś będzie w tym czasie nie tak, można przyjść do sklepu i ją wymienić na nową. Po 3 miesiącach rzeczywiście coś stało się z żarówką - zaczęła nagle bez przerwy "migać" i użytkowanie jej było niemożliwe. Zabrałam ją więc ze sobą kiedy jechałam do Legnicy (a także paragon). Proces składania reklamacji przebiegł bardzo szybko. Podeszłam do odpowiedniej lady, gdzie zgłasza się reklamacje, dałam pracownikowi paragon i żarówkę. Następnie pracownik wkręcił żarówkę i zobaczył, że rzeczywiście cały czas miga. Powiedział, że przyniesie mi wobec tego nową i już po chwili oddał mi paragon wraz z nową, identyczną żarówką. Jestem zadowolona, że wszystko poszło tak sprawnie.