Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Weltbild.pl
Treść opinii: W tym sklepie jestem zarejestrowana od dawna, a właściwie zarejestrowana formalnie jest moja mama (kiedy się rejestrowałyśmy na moją mamę, nie miałam nawet 18 lat, dlatego właśnie podałyśmy jej imię w pierwszym zamówieniu, a nie moje - oczywiście było to w czasach, kiedy sklep nosił nazwę KDC / Klub dla Ciebie). Jakiś czas temu odwiedzając stronę Weltbild zaczęłam "grzebać" w opcjach, chcąc zmienić dane na moje (ponieważ zakupów głównie dokonuję ja dla siebie przez Internet, moja mama nie umie nawet włączyć komputera). Ucieszyłam się widząc, że dane można samodzielnie zmienić (musiałam zmienić tylko imię, telefon i e-mail, bo adres zamieszkania i nazwisko dzielę z mamą) i bez problemu się to udało. Jednak moja radość okazała się przedwczesna - po zalogowaniu się widać moje imię, przychodzą mi SMS-y z reklamami, ale na tym koniec. Papierowy katalog nadal przychodzi na moją mamę i przy składania zamówienia widać dane mojej mamy (mogę wpisać opcjonalnie inne dane do wysyłki). Napisałam e-mail z wyjaśnieniem, iż zmieniłam dane, ponieważ moja mama nie korzysta z konta i że skorzystałam z dostępnej opcji zmiany danych. Dostałam szybką odpowiedź na e-mail, że niestety nie można zmienić właściciela konta i będzie nim dalej formalnie moja mama. Rozumiem, że sklep nie ma obowiązku realizować takich życzeń klienta, jednak dużo zyskałby w moich oczach, jeśli pozwolonby na (logiczną) zmianę na dane osoby, która korzysta ze strony i dokonuje zamówień. Podobną sytuację miałam z bardzo popularną księgarnią-sklepem internetowym, gdzie założyłam konto na mamę przed ukończeniem 18 roku życia, a potem pracownik bez problemu zmienił dane na moje kiedy przedstawiłam zaistniałą sytuację.