Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: OBI
Treść opinii: 14 marca chwilę po otwarciu zjawiłam się w markecie OBI w celu zakupienia farby do pokoju. Byłam bardzo mile zaskoczona, gdy po kilku minutach rozglądania się, poszedł do mnie pan z obsługi klienta tegoż działu, przywitał się, zapytał w czym można pomóc. Oczywiście nie mógł wybrać za mnie koloru ściany, jednakże zwrócił uwagę na aktualne promocje, na trwałość i wydajność farb. Opowiedział o aktualnych trendach w kolorach ścian, nie narzucał jednak konkretnych barw czy firm. Rozwiewał moje wszelkie, czasem wręcz "kobiece" wątpliwości, był uśmiechnięty, ubrany w kompletny strój służbowy. Gdy już dokonałam wyboru, podziękował za zakup i pożegnał się, zapraszając ponownie. Pomimo tak wczesnej pory - obsługa na bardzo wysokim poziomie.