Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Kilka dni temu zepsuło mi się żelazko, dlatego jak najszybciej musiałam kupić kolejne. Sugerując się opiniami innych użytkowników wybrałam model, który mnie interesuje i sprawdziłam ofertę cenową w różnych sklepach. Najkorzystniej przedstawiała się ona w Avansie, co było dla mnie szokiem, bo zwykle ceny są tu wyższe niż w innych sklepach ze sprzętem RTV i AGD. Żelazko zamówiłam na stronie internetowej sklepu, a odbiór nastąpił w sklepie. Przez cały czas byłam informowana na jakim etapie jest realizacja zamówienia. Nie wliczając weekendu na sprzęt czekałam 2 dni. Wybrałam się do sklepu i powiedziałam, że chciałabym odebrać żelazko zamówione przez Internet. Ponieważ zamówienie było złożone na moją siostrę, musiałam okazać upoważnienie, które na szczęście posiadałam. Sprzedawczyni wczytała numer zamówienia do komputera i po chwili mogłam odebrać i zapłacić za sprzęt. Ogólnie zostałam obsłużona bardzo miło. Avans posiada dość duży asortyment, często w wyższych cenach niż w innych sklepach ze sprzętem, choć nie zawsze. Można liczyć na fachową obsługę i dobrą poradę, gdy nie wiemy jaki produkt wybrać. Jestem zadowolona z obsługi tego sklepu.