Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: empik

Treść opinii: Wchodząc do Empiku zostałam przywitana przez ochroniarza. Powitał mnie słowami "dzień dobry" i lekko się ukłonił. Odpowiedziałam z uśmiechem. Drzwi automatyczne były czyste. Podłoga również. Kiedy weszłam na pierwsze piętro znów zostałam powitana prze sprzedawcę z działu książek. Zapytałam o słownik języka angielskiego dla dzieci. Pan zaprowadził mnie do półki i pokazał kilka pozycji wskazując, która jest najlepsza. Wybrałam jedną z nich i udałam się do kasy. Kasjerka powitała mnie miło i z uśmiechem. Skasowała książkę a ja zapytałam, czy przysługuje mi rabat, ponieważ jestem studentką. Kasjerka odpowiedziała, że nie ma w ogóle żadnych rabatów. Wtedy kasjerka z kasy obok poinformowała mnie, że jeśli mam konto w mBanku to dostanę 20% zniżki. Stwierdziłam, że mam i chcę skorzystać z tej promocji. Choć pierwsza kasjerka była miła to jednak nie przeprosiła za swoją pomyłkę. Zostałam obsłużona szybko i sprawnie. Pani zaproponowała mi reklamówkę. Podziękowałam. Zostałam pożegnana słowami:"Do widzenia".